Data przydatności produktu
Informacja dotycząca daty przydatności znajduje się na etykiecie produktu z tyłu opakowania.
Daty przydatność wg kategorii w sklepie:

 PIECZYWO – pakowane próżniowo, należy spożyć w ciągu 48h od doręczenia produktu i przechowywać w lodówce, rekomendowany sposób spożycia: podgrzać w piekarniku 4  minutki w 180 stopniach, pieczywo będzie cieplutkie i chrupiące - produkt można mrozić wydłuży to jego przydatność do 3 miesięcy.

 KLUSKI – pakowane próżniowo, należy spożyć w ciągu 48h od doręczenia produktu, przechowywać w lodówce, produkt można mrozić co wydłuży jego przydatność do 6 miesięcy.

 SOSY – produkty tyndalizowane (pakowane w słoiki), należy spożyć w ciągu 3 miesięcy od otrzymania produktu i przechowywać w zacienionym miejscu (nie trzeba przechowywać w lodówce), po otwarciu spożyć w ciągu 48h i przechowywać w lodówce.

MIĘSIWA PIECZONE - tyndalizowane (pakowane w słoiki), należy spożyć w ciągu 3 miesięcy i przechowywać w zacienionym miejscu (nie trzeba przechowywać w lodówce), po otwarciu spożyć w ciągu 48h i przechowywać w lodówce.

WĘDZONKI (MIĘSIWA WĘDZONE ORAZ SERY WĘDZONE) – pakowane próżniowo, należy spożyć w ciągu 14 dni i przechowywać w lodówce, produkt można mrozić.

DIPY – produkty pasteryzowane należy spożyć w ciągu 2 miesiący od otrzymania produktu, należy spożyć w ciągu 10 dni po otwarciu i przechowywać w lodówce.

DODATKI - produkty tyndalizowane (pakowane w słoiki), należy spożyć w ciągu 3 miesięcy i przechowywać w zacienionym miejscu (nie trzeba przechowywać w lodówce), po otwarciu spożyć w ciągu 48h i przechowywać w lodówce.

DIY (ZRÓB TO SAM) - pakowane próżniowo, należy spożyć w ciągu 48h i przechowywać w lodówce

VEGE – majonezy oraz smarowidła - produkty pasteryzowane (pakowane w słoiki), należy spożyć w ciągu 7 dni i przechowywać w lodówce; dania główne - pakowane próżniowo, należy spożyć w ciągu 48h i przechowywać w lodówce, produkt można mrozić

 

Sposoby przechowywania
Informacja dotycząca sposobu przechowywania produktu znajduje się na etykiecie z tyłu opakowania. Dodatkowo sposób przechowywania opisany jest powyżej w kategorii dary przydatności produktu.

 

Metody dostawy


1. Kurier InPost

2. Paczkomat InPost - Paczkę należy odebrać w ciągu 8h od doręczenia do paczkomatu. Jeżeli paczka nie zostanie odebrana we wskazanym czasookresie reklamacje nie zostaną rozpatrzone.
 

Koszt dostawy
Kurier InPost zamówienia o wartości 0-299,99zł - 17zł ; zamówienia o wartości 300-499,99zł -9,99; zamówienia o wartości 500zł lub więcej - 0zł

Paczkomat InPost 15zł - Jeżeli paczka nie zostanie odebrana we wskazanym czasookresie reklamacje nie zostaną rozpatrzone.
 

Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, zamówienia można odebrać osobiście tylko i wyłącznie po dokonaniu wcześniejszej opłaty za zamawiane produkty.
W koszyku jako formę dostawy należy wybrać opcję "odbiór osobisty”
Odbiór osobisty możliwy jest w:
 - Gdańsk Stacja Food Hall w Galerii Metropolia, Ul jana kilińskiego 4, wrzeszcz
- Gdynia, Ul. Abrahama 26, środmieście


Czas realizacji
Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych, a to z tego względu iż wszystkie nasze produkty wytwarzamy, produkujemy, gotujemy, lepimy na indywidualne zamówienie.

Dostawy na terenie 3-miasta i odbiory osobiste realizowane są od poniedziałku do piątku po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
 

Formy płatności

Płatność przelewem tradycyjnym – dane do przelewu:
SCOOBnij Wojciech Górkowski,
w tytule: imię i nazwisko, nr zamówienia,
nr konta: 65 1020 4900 0000 8902 3077 7660

* w celu przyśpieszenia realizacji zamówienia możesz wysłać nam potwierdzenie przelewu na kluskagdynia@gmail.com w tytule podając nr zamówienia.


Płatność online za pośrednictwem tpay, który obsługuje poniższe formy płatności:





 

 

 

 


 




 

Sposób przygotowania zamówionych produktów
Informacja dotycząca sposobu przygotowania znajduje się na etykiecie produktu z tyłu opakowania, dodatkowo instrukcja przygotowania produktów jest wysyłana przez nas do was emailem lub w formie wiadomości sms'es.
 

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie" i następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
 

Czy mogę wycofać moje zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
 

W jaki sposób zwracane są pieniądze za wycofane zamówienie?
W przypadku płatności za pomocą przelewu tradycyjnego pieniądze zwracane są na konto, z którego dokonywana była opłata za złożone zamówienie.
W przypadku płatności online za pośrednictwem TPay pieniądze zwracamy na wskazany przez Państwa nr konta bankowego.

 

Czy zamówiony produkt może być wysyłany jako prezent?
Tak, wystarczy dodać taką adnotacje w komentarzu do zamówienia. Paczka zostanie przez nas spakowana na prezent, dołączymy również spersonalizowany list z  życzeniami odpowiednimi do okazji - napiszemy je za Ciebie lub możesz nam wysłać dokładny tekst.
 

Czy można złożyć zamówienie z dostawą na określony dzień?

Tak, wystarczy dodać taką adnotację w komentarzu do zamówienia. Jednak dzień wskazanej dostawy nie może być wcześniejszy niż przewidziany czas realizacji zamówienia do 5 dni roboczych od jego złożenia.
 

FAQ